موقعیت شما در سایت:

زندگینامه سرگی برین

زندگینامه سرگی برین

0 نظر

0 لایک

1264 بازدید

تاریخ انتشار: 1402/02/02

توضیحات

زندگینامه سرگی برین از موسسان و هیئت مدیره شرکت گوگل
ثروت خالص دارایی های او در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ معادل۷۸.۷ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

سرگی برین کیست؟

سرگی برین بیزنسمن، دانشمند در علوم کامپیوتری و یک کارآفرین در حوزه اینترنت است. او به همراه لری پیج، شرکت گوگل را تاسیس نمود. برین تا سال ۲۰۱۹ رئیس شرکت مادر گوگل یعنی آلفابت بود. او در سال ۲۰۲۳، به عنوان دوازدهمین مرد ثروتمند جهان معرفی شده است. 
برین در سال ۱۹۷۳ در موسکو و در یک خانواده یهودی روس به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو فارغ التحصیل دانشگاه موسکو بودند. پدرش استاد ریاضی بازنشسته در دانشگاه مریلند است و مادرش هم یک محقق در مرکز فضایی ناسا ست. خانواده سرگی برین وقتی او تنها ۶ سالش بود از شوروی به آمریکا مهاجرت کردند.
برین مدرک کارشناسی اش را در رشته ریاضیات و علوم کامپیوتری از دانشگاه مریلند دریافت کرد. مدرک کارشناسی ارشدش را هم در رشته علوم کامپیوتری از دانشگاه استنفورد دریافت نمود. پس از فارغ التحصیلی، او مجددا در دانشگاه استنفورد ثبت نام کرد تا در رشته علوم کامپیوتری دکترا بگیرد. سرگی برین در یک دیدار میان دانشجویان تازه وارد، با لری پیج آشنا شد. به نظر می رسید که آن دو در خیلی از موضوعات اختلاف نظر دارند اما به طور کلی هم ایده بودند و به این ترتیب دوستان صمیمی شدند.
بیوگرافی سرگی برینسرگی برین به همراه پیج قصد داشتند راهی پیدا کنند تا با استفاده از داده ‌های به‌ دست ‌آمده از لینک ورودی وب ‌سایت ها، آنها را به لحاظ اهمیت درجه ‌بندی کنند. این دو با هم یک مقاله‌ پژوهشی منتشر کردند که هنوز هم از معتبرترین مقالات علمی جهان بوده و در رتبه‌ دهم برترین رفرنس‌ های دانشگاه استنفورد قرار دارد. پس‌ از آن، پیج و برین متوجه شدند با الگوریتمی که نوشته ‌اند می ‌توانند یک موتور جستجوی عالی بسازند. پس از اینکه این ایده با موفقیت پیاده سازی شد، آنها نام google را برای این موتور جستجو انتخاب کردند. چون این نام به معنی یک عدد بسیار بزرگ بود و آنها هم میخواستند نامی را انتخاب کنند که نشاندهنده حجم عظیم داده هایی باشد که در وب سایت آنها مورد جستجو قرار می گیرد. آنها هدف خود را از راه اندازی این وب سایت با این جمله بیان کردند: “سازماندهی اطلاعات جهان و کاربردی کردن آن برای عموم مردم.” گرچه شرکت آنها چشم انداز روشنی داشت ولی هنوز نتوانسته بود نظر سرمایه گذاران را جلب کند. تا اینکه شخصی به نام اندی بچتولشیم، پتانسیل واقعی دستاورد آنها را دید و چکی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار در وجه شرکت آنها نوشت، در حالیکه هنوز شرکتی به نام گوگل وجود خارجی نداشت. 
از این زمان برین و پیج تلاشهایشان را برای جذب سرمایه و گسترش کسب ‌وکار خود دو چندان کردند و توانستند با کمک آشنایان، حدود یک‌ میلیون دلار وام بگیرند که سرمایه‌ اولیه‌ شرکت شد. اولین دفتر مرکزی شرکت در گاراژ یکی از دوستان آنها در منلو پارک کالیفرنیا افتتاح شد. در آن زمان نسخه‌ بتای موتور جستجوی آنها قادر بود روزانه ۱۰ هزار جستجو را پردازش کند
بیوگرافی سرگی برین.در سال ۱۹۹۸، مجله PCMag، گوگل را به‌ عنوان برترین وب ‌سایت از ۱۰۰ وب‌ سایت نوظهور سال انتخاب کرد.

نحوه مدیریت سرگی برین

اعتقادات سرگی برینبنیانگذار گوگل، سرگی برین، همیشه از طرفداران تمرینات با آدرنالین بالا بوده است. او در دانشگاه استنفورد ورزش های مختلفی از جمله اسکیت، اسکی و ژیمناستیک را امتحان کرد. او این دیدگاه را از بین برد که اسطوره های کامپیوتر، فقط در حال درس خواندن هستند. برین را به‌ عنوان فردی که معتاد به‌ تناسب اندام است هم ‌می شناسند. حتی در گوگل او لباس های تمرینی و کفش های Vibram  می پوشد. یا ممکن است او را در حال حرکت در اطراف دفتر یا انجام حرکات کششی یوگا در وسط جلسه ببینید.
تیپ شخصیتی سرگی برین در آزمون ام بی تی آی،INTP  است. تیپ شخصیتی او بیشتر به یک مخترع می خورد. در حقیقت هم، او مخترعی آزاداندیش، خالق وب جهانی، و مردی ست که گوگل را ممکن کرده است. به‌ عنوان متفکری که تصویر بزرگتر را می بیند، از دیدگاه او جهان بر اساس الگوها و ارتباطات است، او درک می کند که همه چیز بخشی از چیزی بزرگتر است و همه چیز به هم مرتبط هستند. او در همه جا الگوها و پیوندها را می‌ بیند.
سرگی برین معتقد است تنها راهی که فرد می تواند به موفقیت برسد این است که ابتدا شکست های زیادی داشته باشد. 
او می گوید بدیهی ست که همه می خواهند موفق باشند، اما می خواهم به من به عنوان فردی مبتکر، بسیار قابل اعتماد و اخلاقی نگاه شود و درنهایت می خواهم تغییر بزرگی در جهان ایجاد کنم. 
اعتقادات سرگی بریناز نظر او همیشه فضای زیادی برای بهبود وجود دارد، هیچ سقف ذاتی ای وجود ندارد که ما به آن برسیم. 
سرگی برین در یک خانواده یهودی مذهب بزرگ شده اما مذهبی نیست. 
برین در دسامبر ۲۰۱۹ از ریاست آلفابت استعفا داد اما همچنان سهامدار، کنترل کننده و عضو هیئت مدیره آن است. 
همچنین او در سال ۲۰۱۹ تقریبا در هیچ یک از رویدادهای مربوط به شرکت آلفابت شرکت نکرد چراکه بیشتر تایم خود را در آزمایشگاه تحقیقاتی X سپری می نمود. 
بر اساس گزارشات، برین بودجه زیادی را به یک پروژه مربوط به ساخت کشتی هوایی اختصاص داده است.  

شرکت های سرگی برین

گوگل

شرکت های سرگی برینپس از شروع سرمایه گذاری های سرمایه داران،  بر روی شرکت گوگل به خاطر ایده قدرتمندی که داشت، شرکت گوگل کم کم پا گرفت و در سال ۱۹۹۹ برین و پیج دفتر شرکت را به ساختمان ‌های ماونتین ویو کالیفرنیا منتقل کردند و از آن زمان، این دفتر با نام مجموعه‌ گوگل پلکس (Googleplex) که یکی از خارق ‌العاده ‌ترین و نوآورانه‌ ترین محیط ‌های کاری دنیا است، شناخته می‌ شود.
یکی از ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد گوگل این است که فقط از تبلیغات متنی استفاده می ‌کند و گرافیک صفحه‌ اصلی آن حجم بسیار پایینی دارد. به همین دلیل سرعت جستجو و بارگذاری این موتور جستجو بسیار بالا است.
در سال ۲۰۰۱، درحالیکه بیشتر استارتاپ ‌های فضای اینترنت شرایط خوبی را تجربه نمی ‌کردند، گوگل رشدی انفجاری و سودی بسیار بالا داشت. در این سال برین و پیج، اریک اشمیت را به ‌عنوان مدیرعامل گوگل برگزیدند و لری پیج به ‌عنوان رئیس محصولات و سرگی برین به ‌عنوان رئیس فناوری گوگل، به کار خود ادامه دادند.
پس از اولین عرضه‌ سهام گوگل، سرگی برین و لری پیج در سن ۲۷ سالگی میلیاردر شده بودند. در این زمان گوگل، شرکت مورد علاقه‌ سرمایه‌ گذاران بود و قیمت سهام هر روز افزایش می ‌یافت. هر سه مدیر ارشد گوگل یعنی پیج، برین و اشمیت، از دریافت هرگونه پاداش و تسهیلاتی خودداری کردند و ثروت خود را به عملکرد بازار سهام واگذار نمودند.
شرکت گوگل سرگی برینشرکت گوگل با ارائه‌ خدمات و اپلیکیشن ‌های محبوب و جدید، به رشد خود ادامه داد؛ از جمله نوار ابزاری که اجازه می داد کاربران از دسکتاپ کامپیوتر، بدون مراجعه به سایت گوگل، قادر به جستجو باشند (Google toolbar)، سرویس ایمیل رایگان (Gmail)، گوگل ارث (Google Earth) که به کاربران اجازه می داد به تصاویر ماهواره ‌ای سراسر دنیا دسترسی داشته باشند، گوگل مپس (Google Maps)، گوگل درایو (Google Drive)، گوگل فوتوز (Google Photos) و گوگل بوک (Google Book Search). به علاوه کاربران می توانستند انتخاب کنند که جستجوی آنها فقط تصویر، ویدیو یا وب ‌سایت‌ باشد.
در پایان سال ۲۰۰۶، شرکت گوگل ۱۰ هزار کارمند داشت و درآمد سالیانه آن بیش از ۱۰ میلیارد دلار بود. در سال ۲۰۰۷، مجله‌ فورچن، شرکت گوگل را به ‌عنوان برترین محیط کار جهان معرفی کرد.
 گوگل اقدامات استراتژیک موفقیت ‌آمیز دیگری هم داشت؛ از جمله خرید شرکت یوتوب (YouTube) در سال ۲۰۰۶ به مبلغ ۱.۶۵ میلیارد دلار و خرید موتورولا موبیلیتی (Motorola Mobility) در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۱۲.۵ میلیارد دلار.
پلتفرم اشتراک ویدیو یوتیوب یکی از اولین و گرانترین خریدهای گوگل است. یوتیوب با بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه یکی از پربازدیدترین وب سایت ها در جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که گوگل مشتاق خرید آن بود.
 شرکت های سرگی برین
 شرکت های سرگی برین

در حال حاضر، گوگل نزدیک به ۳۰۰ محصول دارد، سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد دارد و نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر در این شرکت کار می کنند.

شرکت سرگی برینآلفابت
در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۵، شرکت گوگل، به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت هلدینگ آلفابت در آمد. برین تا سال ۲۰۱۹ رئیس این شرکت بود. آلفابت در حقیقت اجتماعی از شرکت ها می باشد که البته گوگل بزرگترین بخش این مجموعه است. هدف از ساخت این شرکت این بود که برین و پیج قدرت مدیریتی بیشتری داشته باشند و بتوانند اهداف مستقل غیرمرتبط مثل ساخت لوازم هوشمند خانگی، گسترش اینترنت از طریق پروژه‌ بالون های لون و بهبود زندگی بشر را هدایت کنند. نام آلفابت به معنی الفبا یا مجموعه حروف یک ‌زبان، نمادی از همین اصل بود. این سازماندهی مجدد، گوگل را تبدیل به شرکتی خالصتر و پاسخگوتر کرد. سرگی برین و لری پیج در دسامبر ۲۰۱۹ مدیریت آلفابت را نیز به ساندار پیچای واگذار کردند.
 شرکت سرگی برین

شرکت های سرگی برینسهامداری در شرکت های دیگر

وایمو
وایمو یک شرکت ساخت تکنولوژی راننده خودکار است که برای ساخت باتجربه ترین و ایمن ترین راننده جهان طراحی شده است. وایمو که قبلاً به عنوان "پروژه ماشین خودران" گوگل نامیده می شد، در سال ۲۰۰۹ توسط یکی از سازندگان نمای خیابانی گوگل تاسیس شد. در سال ۲۰۱۶، هفت سال پس از تاسیس شرکت، معلوم شد که پروژه ماشین خودران، مجموعه مخصوص به خودش را دارد که نامش وایمو ست و از شرکت های تابعه آلفابت است. امروزه وسایل نقلیه خودران آن بیش از ۲۰ میلیارد مایل را طی کرده اند و خدمات تاکسی رانی و حمل و نقلی انجام می دهند. 

شرکت وایموسرگی برینکالیکو
کالیکو یک شرکت تحقیق و توسعه است که از فناوری های پیشرفته برای درک بهتر بیولوژی فرآیند پیری و نحوه مبارزه با بیماری های ناشی از آن استفاده می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ توسط بیل ماریس و آرتور لوینسون تأسیس شد و توسط گوگل پشتیبانی می شود و به عنوان یک شرکت تابعه خودگردان در آلفابت عمل می کند. مدیرعامل آن هم آرتور لوینسون است. 

شرکت کالیکو سرگی برینفیت بیت
در سال ۲۰۲۱، گوگل، برند فناوری سلامت و تناسب اندام فیت بیت را با قیمت ۲.۱ میلیارد دلار خریداری کرد. فیت بیت یک شرکت الکترونیکی مصرفی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد و بیشتر به دلیل فناوری مورد استفاده در پوشاک، مانیتورهای تناسب اندام و ردیاب های مشخص کننده میزان فعالیت، شناخته شده است. این شرکت توسط جیمز پارک (مدیر عامل) و اریک فریدمن تاسیس شد که ایده شان ادغام سنسورها در دستگاه های قابل پوشیدن بود. بسیاری دیگر نیز با این ایده آنها موافق بودند که خب باعث شد بودجه اولیه و هزاران پیش سفارش دریافت کنند. هنگامی که اولین محصول خود، Fitbit Classic، را در سال ۲۰۰۹ عرضه کردند، این شرکت به سرعت به موفقیت رسید. فیت بیت در سال ۲۰۱۵ عمومی شد و در سال ۲۰۱۹ گوگل، برنامه خود برای خرید این برند را اعلام کرد. اکنون فیت بیت یک زیرمجموعه مستقل از بخش سخت افزار رایانه گوگل است.

شرکت فیت بیت سرگی برینتسلا
ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت می گوید، هدف شرکت تسلا، استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و انرژی خورشیدی برای تسریع حرکت جهان به سمت انرژی پایدار می باشد.
به خاطر محبوبیت وسایل نقلیه این شرکت و سرمایه گذاری آن بر روی انرژی خورشیدی، ارزش شرکت در سال ۲۰۲۰، ۲۰۶ میلیون دلار شد. این مقدار در سال ۲۰۲۱، به یک تریلیون دلار رسید. تسلا به خاطر خریدهای کلیدی و زیرمجموعه های قدرتمندی که دارد به همچین رشدی رسید، چون هم پتانسیل و سرعت تولید در آن بالا رفت و هم اینکه قیمت تمام شده برای مصرف کننده کم شد.

شرکت سرگی برین23andMe
این شرکت، یک شرکت خصوصی ژنومیک و بیوتکنولوژیکی ست که رویاهای بزرگی دارد. میخواهد با استفاده از داده، سلامت و تندرستی بشر و سطح تحقیقات را متحول کند. هدف نهایی آن، بهبود سلامت و جلوگیری از بیماری ست. بیشتر به این دلیل که مستقیما خدمات آزمایش ژنتیک به مصرف کننده ارائه می دهد شناخته شده است. به این صورت که مشتریان نمونه بزاق دهان خود را ارائه می دهند و گزارش هایی در مورد اصل و نسب و استعدادهای ژنتیکی خود دریافت می کنند.
در سال ۲۰۲۱، این شرکت که توسط همسر سابق برین، آن ووجچیکی تأسیس شد، در یک SPAC توسط ریچارد برانسون که ارزش آن را ۳.۵ میلیارد دلار ارزیابی می کرد، عمومی شد.

شرکت سرگی بریندر سال‌های اخیر، برین در مورد زندگی شخصی و کاری خود نسبتاً خصوصی بوده است، اما گزارش‌های متعددی مبنی بر تأمین مالی و ساخت یک کشتی هوایی با فناوری پیشرفته به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار در مرکز تحقیقاتی ناسا در کالیفرنیا وجود دارد. این هواپیما که گفته می شود نوعی "قایق بادبانی آسمان" است، تدارکات لازم را برای مأموریت های بشردوستانه حمل می کند و همچنین به عنوان یک قایق بادبانی فوق العاده در آسمان برای استفاده خانواده و دوستان عمل می‌ کند.
"قایق بادبانی آسمان" اولین اقدام برین در دنیای هواپیماها نیست. در سال ۲۰۱۲، گزارش شد که برین و پیج به همراه اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، دارای هشت هواپیما هستند، از جمله دو هواپیمای گلف استریم در مقابل، یک بوئینگ ۷۵۷ و یک هواپیمای جنگنده داسو/دورنیر آلفا. و این فقط به همین جا هم ختم نمی شود - آنها حتی یک ترمینال خصوصی در فرودگاه بین المللی Mineta San Jose دارند. در سال ۲۰۱۴، گوگل همچنین در یک اجاره نامه ۶۰ ساله، کنترل Moffett Field را از ناسا گرفت.

ماشین های لوکس سرگی برین

تسلا رودستر
سرگی برین چهارمین نفر در دنیا بود که این ماشین را خرید. همانطور که گفتیم سرگی برین خودش در شرکت تسلا سهامدار است و با ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، روابط دوستانه ای دارد. خودرو تسلا رودستر می تواند با یک بار شارژ باتری، ۳۹۳ کیلومتر راه برود. این باتری به خودرو اجازه می دهد که سرعت را در ۳.۹ ثانیه از صفر به ۶۰ کیلومتر بر ساعت برساند. 

ماشین تسلارودستر سرگی برینلینکلن نویگیتور
برین همچنین صاحب خودروی لینکولن نویگیتور می باشد که موتور آن برای شرکت فورد است. خودرویی بسیار لوکس است و یکی از بزرگترین خودروهای شاسی بلند در جهان است که قیمت بالایی هم دارد. قدرت موتور آن حدود ۴۵۰ اسب بخار است. او این خودرو را به قیمت ۸۰ هزار دلار خریداری کرده است.
 ماشین های سرگی برین

آئودی آسیکس
یکی دیگر از خودروهایی که در گاراژ سرگی برین می توان دید، آئودی اسیکس است که قدرت آن ۳۶۹ اسب بخار می باشد. این خودرو می تواند تنها در ۵.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت برسد. او این خودرو را با قیمت ۵۰ هزار دلار خریداری کرد.

ماشین آئودی سرگی برینتسلا مدل اس
مدل اس یکی از محبوبترین و موفق ترین خودروهایی ست که تاکنون توسط تسلا ساخته شده است. این خودرو دارای قدرت الکتریکی باورنکردنی و بهترین برد رانندگی در بین تمام خودروها ست. این خودرو دارای دو موتور الکتریکی ست. مدل اس می تواند به حداکثر سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت دست یابد. 

ماشین های سرگی برینتویوتا پریوس
سرگی برین و لری پیج هر دو خودروی هیبریدی تویوتا پریوس را خریداری کرده اند که ظاهراً همه افراد مشهور دهه ۲۰۰۰ اکنون با افتخار مالک آن هستند. این خودرویی است که همه باید سوار آن شوند زیرا توانسته است بسیاری از مشهورترین نامهای جهان را به خود جذب کند. این خودرو دارای موتوری ست که ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و یکی از اولین خودروهای دوستدار محیط زیست است.
 ماشین تویوتا سرگی برین

دورنیر آلفا جت
سرگی برین این هواپیما را با قیمت ۴.۵ میلیون دلار خریداری کرد. این هواپیما می تواند با سرعت ۹۹۵ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این وسیله یک جت تهاجمی سبک می باشد که محصول دو کشور فرانسه و آلمان است. 

هواپیما شخصی سرگی برین

خانه و مستغلات سرگی برین

لاس التوس هوم
خیلی از میلیاردرها هزینه زیادی برای خرید خانه می کنند. سرگی برین هم یک خانه بسیار گران قیمت در لاس التوس کالیفرنیا دارد. مساحت این خانه، ۳۴۵۷ فوت مربع است و دارای بیش از ۲۰ حیات خلوت می باشد. ۵ سرویس بهداشتی، ۴ اتاق خواب و یک استخر بزرگ در باغ پشت خانه دارد. برین همچنین هر ساله میلیون ها دلار هزینه می کند تا این خانه را وسعت ببخشد. 

خانه های سرگی برینآپارتمان نیویورک
یکی دیگر از عمارت های سرگی برین، آپارتمان او در نیویورک است. این آپارتمان در منهتن واقع شده و قیمت آن ۸.۵ میلیون دلار می باشد. مساحت خانه هم ۳۵۰۰ فوت مربع است. ۳ اتاق خواب، ۳ سرویس بهداشتی، و یک تراس بسیار بزرگ دارد. اطراف خانه هم پر از امکانات رفاهی و چندین بار می باشد. 

آپارتمان سرگی برین

گوگل جت

سرگی برین و لری پیج یک هواپیمای بوئینگ ۲۰۰-۷۶۷ دارند. آنها این هواپیما را در سال ۲۰۰۵ به قیمت ۱۵ میلیون دلار خریداری کردند. به علاوه اینکه آنها ۱۰ میلیون دلار هزینه کردند که این هواپیما را از حالت مسافربری تبدیل به یک جت مدرن خصوصی کنند. داخل هواپیما چند اتاق پذیرایی، یک آشپزخانه، حمام، اتاق غذاخوری و ۱۵ صندلی فرست کلاس وجود دارد. 

هواپیمای سرگی برینقایق تفریحی بسیار بزرگ
سرگی برین یک قایق تفریحی بسیار بزرگ دارد که قیمت آن ۸۰ میلیون دلار است. نام آن دراگون فلای می باشد که آن را در سال ۲۰۱۱ خریداری کرد. دراگون فلای یکی از سریعترین قایق های تفریحی در جهان است که دارای سینما، جکوزی و سالن رقص است. این ناو می تواند ۳۰ مهمان را در خود جای دهد. 

قایق تفریحی سرگی برین

سوالات متداول از سرگی برین 

سرگی برین کیست؟

سرگی برین یکی از بنیانگذاران شرکت گوگل است. او در سال ۱۹۹۶ به همراه دوست خود، لری پیج، در دانشگاه استنفورد به تحقیق در مورد موتور جستجو پرداختند و در نهایت در سال ۱۹۹۸ شرکت گوگل را تاسیس کردند.

سرگی برین کار خود را از کجا شروع کرد؟

مانند لری پیج، سرگی برین نیز از دوران دانشجویی به کار خود در حوزه فناوری آغاز کرد. وی با پایه گذاری شرکت گوگل، در عرصه سرمایه گذاری و کسب و کار به موفقیت رسید.

ثروت سرگی برین چقدر است؟

ثروت سرگی برین در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۳ معادل۷۸.۷ میلیارد دلار آمریکا می باشد.

یکی از نقاط قوت سرگی برین چه بود؟

یکی از نقاط قوت سرگی برین، توانایی او در شناسایی فرصت های کسب و کار بوده است. وی با شناسایی فرصت های مناسب و توسعه محصولات نوآورانه، شرکت گوگل را به یکی از بزرگترین شرکت های دنیا تبدیل کرد.

یکی از دلایل موفقیت سرگی برین چه بود؟

یکی از دلایل موفقیت سرگی برین، تمرکز او بر کیفیت بوده است. وی از همکاران خود در شرکت گوگل، تلاش برای تولید محصولات با کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی را می‌خواسته است.

سرگی برین چطور مدیریت می کند؟

سرگی برین به عنوان یک مدیر، از رویکرد های مختلف مدیریتی استفاده می کند. به عنوان مثال، وی به شدت به توسعه و کار با داده ها علاقه دارد و از آن برای تصمیم گیری های مهم در شرکت استفاده می کند. وی همچنین به تیم خود اعتماد کرده و آنها را به خوبی مدیریت می کند تا بتواند اهداف شرکت را به بهترین شکل ممکن دنبال کند.

ارسال نظر

0دیدگاه

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید.
نظراتی که شامل الفاظ رکیک و توهین آمیز و بحث های سیاسی و قومیتی، تبلیغ، لینک باشد منتشر نشده و حذف می شوند.

خبر خوب اینکه در مقالات آموزشی مطالب زندگینامه افراد ثروتمند دنیا، خلاصه کتاب مدیریتی برای مدیران و مصاحبه های اختصاصی با کارآفرینان برتر ایران را برای مدیریت کسب و کار خودتان برایتان قرارداده ایم.

دیدن نظرات بیشتر

تعداد کل نظرات: 0 نفر

تعداد سوالات ایجاد شده

0

دیدن همه سوالات

چک لیست های زندگی  جدید

هر روز چک لیست های جدید برای شما آماده و منتشر میکنیم.

تعداد کاربران استفاده کننده

0

دیدن چک لیست ها